Klimaatdemonstratie Maastricht Vrijdag 20 september

5 september 2019

Klimaatdemonstratie Maastricht Vrijdag 20 september

Oproep van de SP Maastricht om mee te doen aan de geplande klimaatdemonstratie:

Beste SP-ers,

Op vrijdag 20 september is er een klimaatmars in Maastricht. De lokale SP afdeling doet mee. Het is een krachtig symbool als we met zo veel mogelijk SP'ers aanwezig zijn. Daarom roepen we andere afdelingen op zich bij ons aan te sluiten.

In de week van 20 t/m 27 september, rondom de VN-top in New York, zijn er wereldwijd acties en stakingen voor het klimaat. Het wordt tijd dat overheden en bedrijven hun verantwoordelijk nemen. Wetenschappers waarschuwen voor de gevolgen als er niet snel actie wordt ondernomen. Onze toekomst staat op het spel! Het Klimaat Actie Netwerk Maastricht en Students For Climate organiseren daarom een klimaatdemonstratie op 20 september. SP Maastricht ondersteunt deze actie en is erbij! Dit is een goede gelegenheid voor samenwerking met andere afdelingen, en om elkaar beter te leren kennen.

We verzamelen tussen 13:00 en 13:30 op het Vrijthof in Maastricht. Komt jullie SP en/of ROOD-afdeling ook?

Meer informatie: https://www.facebook.com/events/378118909519626/

Graag deze oproep intern delen!

Met vriendelijke groet,

Jack Gerats