Hulpdienst

Gelijk hebben is één, gelijk krijgen wat anders. Vanwege bureaucratie en een woud aan regels is het steeds moeilijker om je gelijk te halen.

De SP heeft daarom al sinds jaar en dag een hulpdienst met spreekuren voor mensen die zich geen raad weten met problemen waar ze tegenaan lopen bij hun werkgever, uitkeringsinstantie, verhuurder of gemeente, die bij een WMO  aanvraag de bomen door het bos niet meer zien of wanneer meldingen over leefbaarheid, hardrijden enzovoorts geen gehoor vinden. De Hulpdienst begeleidt en ondersteunt u met het oplossen van uw probleem. Valt een probleem buiten onze expertise, bijvoorbeeld wanneer de juridische weg bewandeld moet worden of bij zeer specifieke problematiek, dan verwijzen we u door naar de juiste instantie zoals bijvoorbeeld het juridisch loket of CMWW. De Hulpdienst van SP Brunssum bestaat uit de twee enthousiaste vrijwilligers Peter Wobben en Cindy Wobben van Groen.

Contactinformatie:
Tel: 0682728126

Wij zijn 24/7 bereikbaar via WhatsApp en e-mail. Onze telefonische spreekuren zijn op maandag, woensdag en vrijdag van 14.00 t/m 17.00 uur.