SP bestuur

Van de Voorzitter

Eindelijk is het dan zover: De nieuwe informatie voorziening voor de leden van Brunssum en Onderbanken is gestart. We gaan jullie snel bijpraten via deze webpagina en bij de tribune komt zovaak als mogelijk is een inlegvel met de toepasselijke naam: SP BrOn

14 maart 2009

De SP is een AKTIEPARTIJ !

Mooie woorden, die betekenis krijgen door de inzet van de leden. We voeren veel aktie, zoals TEGEN de VERKOOP van ESSENT. Maar we zetten ons ook in voor oplossingen voor dagelijkse problemen en ergernissen. .

14 maart 2009

Het bestuur heeft de taken verdeeld:

Katinka Coenen is als voorzitter eindverantwoordelijk voor alle zaken. Onder haar verantwoordelijkheid valt ook de Enquete over de thuiszzorg,economie en werkgelegenheid.

22 juli 2008

Nieuw Afdeling voor SP-Brunssum

Op 2 juni is de nieuwe Brunssumse SP-afdeling officieel van start gegaan. Tijdens de 1e Ledenbijeenkomst sinds enkele jaren is een enthousiast nieuw bestuur gekozen en werden alle leden opgeroepen mee de buurten in te gaan. Tweede Kamerlid Jan de Wit vertelde als gastspreker wat er nodig is om een sterke afdeling te worden.