Aankondiging: SP Marktacties voor de Provinciale Statenverkiezingen

Aankondiging: SP Marktacties voor de Provinciale Statenverkiezingen

Helena Schrijen, Afdelingsvoorzitter

Beste leden,

Zoals jullie weten vinden op woensdag 20 maart de Provinciale Statenverkiezingen plaats. We vinden het uiteraard heel belangrijk dat er zoveel mogelijk SP kandidaten verkozen zullen worden en wij als SP afdeling Brunssum gaan ons hier dan ook voor inzetten.

Graag zouden we jullie als leden er ook bij willen betrekken. Bij deze delen we daarom mede dat we op zaterdag 9 en zaterdag 16 maart van 10:30 uur tot 12:30 uur op de markt zullen staan in Brunssum.

Als u interesse hebt om mee te doen, geef u dan op via onderstaand emailadres of bel naar het onderstaande telefoonnummer (dan kunnen we u ook eventueel voorzien van passende SP kledij). Kunt u niet meedoen, maar zou u gewoon langs willen komen om te kijken, dan zien we u natuurlijk ook graag verschijnen. Verder zouden wij willen vragen of u de poster die bij het februarinummer van de ‘Tribune’ is bijgevoegd in de aanloop naar de verkiezingen zichtbaar op een raam van uw woning zou willen plakken.

We doen ons best om er twee succesvolle zaterdagen van te maken. Kijk voor meer informatie op spnet en onze afdelingswebsite brunssum.sp.nl. Blijven er dan nog vragen over, stel ze gerust op deze twee zaterdagen of neem contact op via de onderstaande contactinformatie.

Met vriendelijke groeten,

Helena Schrijen                                                                            Afdelingsvoorzitter SP Brunssum.                                                                   Mail: helena56@ziggo.nl                                                                                Tel: 06-12569052