Oproep aan de leden: Tribune bezorgers gezocht!

7 juni 2018

Oproep aan de leden: Tribune bezorgers gezocht!

Helena Schrijen, Afdelingsvoorzitter

Beste tribune lezers, geachte partijleden

Het vakantieseizoen is bijna aangebroken en alle politieke acties lopen bijna op hun einde. Ik heb drie vragen voor jullie:

1. Wij zijn in de wijken Langeberg en Treebeek op zoek naar nieuwe bezorgers voor de Tribune. Voor de Langeberg gaat het om acht adressen en voor Treebeek zijn er dat vijftien. U hoeft alleen de Tribunes in de bus te werpen. De adres stickers zitten er al op, verzorgd door Tribune coördinator Tom Lurken. Wie wilt ons een handje helpen? Als u interesse heeft kunt u dit per e-mail aangeven via helena56@ziggo.nl of direct bij de Tribune coördinator zelf via het mail adres tom_lurken1990@hotmail.com. Telefonisch is de coördinator te bereiken op het nummer 06-57245904. De werkuren van dhr. Lurken zijn echter wisselend; lukt het telefonisch niet, spreek dan a.u.b. een bericht in of stuur een berichtje via SMS/Whatsapp met naam en contactinformatie.
  2. Ik doe ook een beroep op jullie om, als  (mobiel) telefoonnummer, e-mailadres, woonadres en/of andere gegevens veranderd zijn, dit aan ons door te geven zodat wij u kunnen bereiken en op de hoogte kunnen houden van onze activiteiten.
  3. Als er bij jullie iets speelt in de wijk willen jullie dit dan ook aan ons doorgeven? Het mailadres waarop het heen gestuurd kan worden is helena56@ziggo.nl.

Het bestuur van SP Brunssum wenst iedereen een fijne vakantie.

Met vriendelijke groeten,

Helena Schrijen, Afdelingsvoorzitter