Marktactie Europese verkiezingen.

18 mei 2014

Marktactie Europese verkiezingen.

Zaterdag 10 mei waren wij; ondanks het zeer slechte weer, toch aanwezig in het centrum van Brunssum om met de bezoekers van de weekmarkt en de winkels in gesprek te gaan over de aanstaande Europese Verkiezingen op donderdag 22 mei.

Dat het niet druk was in Brunssum dat was wel te verklaren. Het weer nodigde niet uit om uitgebreid stil te staan en een gesprek aan te gaan. Maar uit de gesprekken die gevoerd werden bleek dat met name de oudere bezoekers niet alleen gingen stemmen maar ook al wisten op wie ze wilden stemmen. Dat de SP op veel sympathie kan rekenen was natuurlijk hartverwarmend op deze kille dag.

De jongere generaties daarentegen wisten nog niet of ze gingen stemmen en als ze al gingen wisten ze niet op welke partij ze moesten stemmen. Gelukkig voor die mensen waren wij van de SP er, trouwens als enigste politieke partij, om ze een verkiezingskrant te overhandigen zodat ze thuis rustig konden lezen wat de SP met Europa voor heeft.

Ondanks het slechte weer kunnen we toch spreken van een succesvolle actie die zaterdag 17 mei een gevolg krijgt met nog een marktactie van de SP. Hopelijk zijn de weergoden ons dan wat beter gezind.

U kunt ons vinden vanaf 10.00 uur boven aan de Schiffelerstraat in centrum Brunssum.

Kom eens langs voor een praatje.