Willen wij naar Den Haag, dan gaan wij naar Den Haag !!!

8 maart 2012

Willen wij naar Den Haag, dan gaan wij naar Den Haag !!!

De bezuinigingen op de Sociale Werkvoorziening (SW) hebben grote gevolgen voor iedereen die werkzaam is in de SW. Deel jij onze zorgen? Ga dan mee met ons op donderdag 22 maart as. naar Den Haag, waar een manifestatie “Geen toekomst achter de geraniums’’ gehouden wordt.
Dit n.a.v. de afbraak van dit kabinet van de SW. Men wil 70.000 arbeidsplaatsen schrappen en men wil mensen laten werken onder het minimumloon. Naast SW’ers zijn er mensen uit andere sectoren aanwezig om ons te ondersteunen. Want de bezuinigingsdrift van dit kabinet raakt iedereen. Het is erop of eronder. Laten wij samen een vuist maken tegen de afbraak van de parel van de sociale voorzieningen in Nederland de Sociale Werkvoorziening.

Wij zorgen voor gratis busvervoer.

Aanmelden bij: dmetzler@zonnet.nl
Opstapplaats: Lindeplein Brunssum .
Mensen met rolstoelen dienen dit ook specifiek te vermelden, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.
De vertrektijden worden nog bekend gemaakt voor 22 maart 2012.

Aangezien 22 maart 2012 voor vakbondsleden een stakingsdag is, verzoeken wij hen hun bondpasje of bondsnummer mee te nemen. Niet vakbondsleden kunnen ook mee, maar zullen dan verlof dienen op te nemen. Maar ook alle mensen die de SW’ers een warm hart toedragen kunnen met ons mee.