De WSW-ers aan het woord.

26 april 2011

De WSW-ers aan het woord.

• Op donderdag 21 april en vrijdag 22 april stond onze afdeling ’s morgens vroeg al voor de poorten van de Licombedrijven respectievelijk Emma veiligheidsschoenen in Treebeek en Topwerk bedrading op de Boschstraat.

Wij deelden pamfletten uit aan de medewerkers om hen eraan te helpen herinneren om de enquête in te vullen. Dit onderzoek vraagt naar de arbeidsomstandigheden van de werknemers van de sociale werkplaatsen. Dit in verband met de plannen van bezuinigingen van de regering op de sociale werkplaatsen. Het is belangrijk dat zij laten weten aan de regering hoe het zal zijn als er geen sociale werkplaatsen meer zullen zijn. De enquêtes waren al afgegeven en verspreid door afdeling communicatie van het Licom. Door de meeste medewerkers werd het feit dat wij er stonden goed ontvangen en zijn van plan om de enquête in het vullen. Vrijdag 29 april zullen we de dozen met de ingevulde enquêtes weer ophalen.

• U bent hier