Emile: go go go!

8 juni 2010

Emile: go go go!

De laatste dagen van de campagne voor de verkiezingen zijn ingegaan..... .In de peilingen is de SP inmiddels gestegen naar 14 zetels. Dit hebben we onder andere te danken aan HET sterke verkiezingsdebat die door Emile gevoerd is.

Dat is wat we de laatste tijd op straat te horen krijgen van de burgers: " Die mijnheer Roemer is een aanwinst voor jullie partij" of "hij is een man van het volk" enz. Als je op straat staat te flyeren en langs de deuren gaat geeft dit natuurlijk wel een kick. Opvallend is dat twee dagen voor de verkiezingen veel mensen nog aan het twijfelen zijn op welke partij ze moeten gaan stemmen. Dan kan een laatste overtuigend gesprek met een twijfelende kiezer om op de SP te stemmen net dat ene duwtje in de rug zijn.

Ondertussen zou het goed zijn als Emile frontaal de aanval inzet tegen de VVD, want als die de verkiezingen gaan winnen zou dat een regelrechte catastrofe zijn.

SP Brunssum favorit