STEMADVIES SP BRUNSSUM VOOR LIJST PALMEN IS KIEZERSBEDROG!!!

10 maart 2010

STEMADVIES SP BRUNSSUM VOOR LIJST PALMEN IS KIEZERSBEDROG!!!

Het bericht in de consumentenwijzer van maandag 1 maart waarin staat dat de SP Brunssum een stemadvies zou hebben afgegeven voor BBB lijst Palmen blijkt op een leugen te berusten.

In de consumentenwijzer werd letterlijk geciteerd dat de SP “het niet eens zou zijn met het beleid van het huidige bestuur en iedereen adviseert om op Jo Palmen te stemmen”.

Bij navraag door de voorzitter van de SP aan de redactie van de consumentenwijzer zou deze uitspraak komen van een lid van de SP. Het SP lid heeft enige maanden geleden zijn sympathie uitgesproken voor onder andere BBB lijst Palmen. De redacteur van de consumentenwijzer heeft dit geplaatst als zijnde een stemadvies van de SP. Hij heeft echter nooit navraag gedaan bij het bestuur van de SP of hij dit stuk kan plaatsen. Normaal stuurt de SP zelf een persbericht naar de krant en heeft overleg met de redactie van een krant.

SP-woordvoerster Katinka Coenen:

“De redactie van de consumentenwijzer heeft de kiezers en de SP een gemene streek geleverd. Met opzet heeft men het zogenaamde stemadvies net 2 dagen voor de verkiezingen geplaatst zodat het voor ons te laat was om via een persbericht te reageren. De consumentenwijzer heeft hier op een slinkse wijze gebruik van gemaakt. Het reinste kiezersbedrog!”.

Voor meer informatie:
Katinka Coenen, telefoonnummer: 06-44011528